mandag 28. mai 2012

Mjøsa

Team Herten og jeg tok en tur til Mjøsa for og prøve ørreten.
Vi fikk vel ut båten i 20:30 tiden.
Hadde kjørt ca 1/2 time før jeg fikk min første,den fikk lov og svømme videre, fikk 2 til som jeg også slapp ut.
Så gikk det en stund da det var helt stille, vi hørte over VHF`n at det ble tatt mye fisk, men det var en del smått, så mistet jeg 2 fine fisker,før Herten også mistet en.

VI tok opp og flyttet oss et stykke, hadde så vidt fått wobbleren ut i vannet og hold på og sette på klypa da den ble røsket ut av hånda på meg, i andre enden  hang det en ørret på 3kg, den fikk bli med hjem.
Herten fikk 2 lovlige fisker og mistet en som vi tror var veldig stor, den fikk han ikke flyttet på og til slutt så gikk den .

En flott tur med til sammen 11 ørreter med smått og stort :-) Vi satser på større fangster under NM

Trøtt.no :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar